Ny grej här på bloggen ( Gissa kändis)



Nu tänkte jag börja med en ny sak här på bloggen ! :)

Gissa kändis

SÅ HÄR GÅR DE TILL :
-Jag laddar upp en bild på en kändis men jag har döljt ansiktekt
så visar jag en del av typ ögat eller nått

-Sen skriver jag nån/några ledtrådar om kändisen

-Sen får ni kommentera och gissa vem de är

-Ca 3 dagar senare visar jag den riktiga bilden och skriver vem
kändisen  är, varför jag valde den bilden & vilka som gissat rätt


Jag kommer ladda upp en kändis nästan varje dag som jag har tillgång till bloggandet ! :)

De första Gissa kändis inlägget kommer efter jag laddat upp dehär inlägget
och efter jag gjort klart bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0