IRSTA BLIXTEN- HANDBOLLS CUP !

Hej, i helgen har jag varit på cup med handbolls laget.
Idag åkte vi ut efter första matchen... vi kunde gjort bättre ifrån oss.
Vi vann inte nån match, alla var så stora, tjocka och fula som vi spelade mot,
de är väll inte så kul att spring rakt in i dom... :(
Sista matchen vi spelade igår körde vi mot några fula jävlar!
Jag spelade linje hela den matchen och jag fich bollen men då var de en galen försvarare som höll fast mej
så hårt som den kunde ochg jag försökte slita mej låss med de gick ju inte.
Sen blåste dommaren men hon släppte mej inte, då bar hon upp mej ist så jag nådde inte ner till marken,
''Släpp mej förfaan!!''
skrek jag och då kastade hon iväg mej.
Hon fick inte utvisning eller nått för de!
Dåliga dommare!
Och efter de så var de nån som slog mej! ;o
Jag vände mej om och skrek:
''VAD  GÖR DU?
DU KAN VÄLL FÖR FAN INTE SLÅ MEJ !? ''
Jag skiter i om de var med flit eller inte, de gjorde ju ont !
När vi åkte ut imorse blev jag riktigt arg !
så når vi kom in i omklädnings rummet började jag och rästen av laget gråta :'(
Dom gjorde mej bara såå arg !
Kalla oss töntiga, vi tar inte åt oss!

Dessutom köpte jag en as ball tröja med mitt nummer 18 och mitt efternamn Hedquist :D

Annars har helgen varit TOPPEN !  :)
Tack tjejer för en bra helg ! :D




Mabba nt att jag ser så tjock ut... -.-'

Kommentarer
Postat av: Thea

Om jag hade varit med hade jag dödat dom JÄVLARNA

2011-04-12 @ 20:33:17
Postat av: hannah

HAHAHAHAHA THEA!!!! DET ÄR BRA!!

2011-04-17 @ 11:18:33
URL: http://hannahdencoola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0